Skip to main content

Petua Hilangkan Sakit Perut 130%

PETUA HILANGKAN SAKIT PERUT 130%. TASNEEM NATUREL TUMMY TIME BALM SOLUSI TERBAIK UNTUK ANAK DAN ORANG TUA KEMBUNG PERUT, CIRIT BIRIT, SEMBELIT DAN SAKIT PERUT

Petua Hilangkan Sakit Perut 130%



Oleh : Iryani Ahmad

Perut anak meragam. Anak tak boleh lena sebab perut sebu, kembung, cirit-birit. Tapi, kita orang dewasa pun sama juga memang tak boleh tidur lena jika sakit perut!
Biasanya bayi, anak kecil atau orang dewasa akan sangat tak selesa jika perutnya cirit-birit, kembung atau sebu. Begitu juga jika sembelit. Fuh! Memang tak boleh buat apa dah!
Alhamdulillah syukur, dengan kehadiran Tasneem Naturel Tummy Time menjadi alternatif atau pilihan kepada minyak atau ubat masalah perut anak . Packaging dan rupanya dalam bentuk balm memudahkan untuk dibawa ke mana-mana , travel ke mana-mana tanpa perlu risau ianya tertumpah dan sebagainya. Ia umpama first aid untuk mak-mak yang ada anak. Bahkan ianya juga boleh digunakan oleh orang dewasa, bukan sahaja anak-anak kecil.
Berikut adalah beberapa testimoni pengguna Tummy yang berpuas hati dengan Tummy Time.

Petua Hilangkan Sakit Perut 130%

Ubat Sakit Perut Berterusan

Penawar Sakit Perut

Petua Hilangkan Sakit Perut Bayi 130%

Petua hilangkan sakit perut budak 200%

Ubat Sakit Perut Prospan 300%

Sakit Perut Bayi 300%

  Kentut dan berak lancar je lepas pakai tummy balm

Apa Kandungan Tummy Balm ni?

Petua Melegakan Cirit-Birit Breakout

Apa fungsi setiap essential oils dalam Tummy Time ?











Kenapa Mesti Pilih Produk Tasneem Naturel?


Secara kesimpulannya, Tasneem Naturel Tummy Time Balm membantu :
🌸Membuang angin dalam perut
🌸Bantu melegakan perut sebu
🌸Bantu melegakan kembung perut dan sembelit
Cara guna:
👉Sapu pada perut & tapak kaki
Balm ini membantu anak yang mengalami masalah perut seperti kembung, sembelit, cirit birit.
100% Essentials oils😍
Tambahan bahan:
🍄Ginger
🍄Peppermint
🍄Junipers
🍄Fennel
🍄Lemongrass
🍄Anise
🍄Patchouli
🍄Tangerine
🍄Lavender
Berat: 18 gram

Bagaimanakah  cara untuk mendapatkan TASNEEM NATUREL TUMMY TIME BALM?


Buat pembelian secara online DISINI.



Comments

Popular posts from this blog

Terapi Laut (1)

Oleh : Iryani Ahmad

3 minggu lalu saya buat keputusan drastik mahu ke Port Dickson pada usia kandungan sarat 38 minggu. Eh 39 minggu. Saya pergi berdua ditemani suami dan meninggalkan 4 orang anak-anak di bumi atas angin Indera Kayangan.

Pada jarum jam menunjukkan waktu sudah tengah malam, kami sampai di tepi pantai putih bersih berhamparan laut luas Selat Melaka. Saya perlu rawatan ini. Saya nekad perlu terapi ini. Saya perlukan satu suntikan baru pada saat genting itu.

Saya diarahkan melihat pada bulan. Bulan berada tepat di atas laut. Pada wajah bulan purnama itu terdapat diri saya. Saya seolah-olah berada di bulan itu. Saya melihat diri saya yang berbaring di atas pantai putih bersih itu.

Saya yang berada di bulan itu berkata kepada diri saya di bawah sambil mataku merenung tepat anak mataku di bawah :

" Aku melihat diriku yang sihat sedang bermain-main berlari berkejaran di tepi pantai bersama anak-anakku yang sihat dan ceria."

" Aku melihat diriku sedang dikendong o…

Nah Ebook Bersalin Percuma! Sila Download Kalau Nak Tahu Wanita Hamil Yang Selalu Takut Boleh Ganggu Kesihatan Bayi dan Proses Bersalin

Oleh : Iryani Ahmad

Selepas bersalin anak kedua pada 2012, saya pernah kongsikan pengalaman bersalin yang agak pelik iaitu tenang dan gembira. Lepas tu, ramai kawan tanya dan saya seronok berkongsi. Lama-lama saya rasa tak sempat nak balas pertanyaan banyak-banyak tu. Lalu, datanglah ilham apa kata kalau saya tulis semua sekali pada satu tempat dan setiap kali ada orang lain nak tahu, saya tunjukkan sahaja tempat tu. 


Saya pernah berada di tempat bagaimana rasanya terjerut takut nak bersalin tapi mahu mengandung dan mahu anak. Tapi tak mahu sakit. Saya seperti orang lain juga merasakan bersalin wajib rasa sakit. Selepas saya belajar tentang kemahiran ini, saya berlatih dan buat masa waktu bersalin, memang ia sangat ohsem Masya Allah. 



Kehamilan ialah saat menggembirakan. Tapi ada wanita hamil yang sering ketakutan hingga jejaskan proses perkembangan bayi dalam kandungan dan mengganggu proses bersalin.

Ya, saya rasa sedih, simpati dan kesian pada kawan-kawan yang mengalami masalah semasa p…

Cara Hilangkan Batuk Berkahak Bayi 350%

CARA HILANGKAN BATUK BERKAHAK BAYI 350% DENGAN TASNEEM NATUREL CF-RUB BALM UNTUK ANAK YANG BATUK, SELESEMA DAN DEMAM

Oleh : Iryani Ahmad Bayi batuk. Bayi selesema. Mak-mak mula risau..Hidung tersumbat, anak tak boleh lena…mak ayah pun sama tak mungkin boleh tidur lena. Puas dah bawa anak pergi ke klinik. Malangnya, doktor tidak akan bagi ubat batuk dan selsema untuk bayi di bawah umur 2 tahun! Alhamdulillah dengan izin Allah, Tasneem Naturel telah mengeluarkan produknya iaitu CF Rub telah banyak membantu mak-mak yang menghadapi masalah ini. Selain itu, jika bayi dah makan, kena elakkan makanan yang menambah mukus seperti gula, gluten dan produk makanan berproses. Ibu yang menyusukan bayi pun kena pantang tau. Bertabahlah semenjak menjadi ibu ni memang banyak pengorbanan yang harus dibuat demi anak kesayangan.


Antara testimoni sebenar yang diberikan oleh ibu-ibu seluruh Malaysia.